Vi, vi är snubbar som har snablar som är större än vilka snablar som helst i världen!

20-25åring med bred östermalmsdialekt:
-Ehe, ja heeej, ehe. Jag letar efter eh Soft baaar.
-Ett ögonblick.
-Nää vänta, soft kök och bar heter det juu
-Ja det ligger på malmskillnadsgatan 40
-Vaaa, du skojar med mig ehe?
-Nej, det ligger där
-Men dom kan ju inte ha klubb på malmskillnadsgatan, då dör man ju!!!


---------------------

Ja hejsan jag söker efter en Björn xxxling i Täby
Finns tyvärr ingen registrerad i täby, kan det stå under en annan ort i närheten?
-Ja, Malmö kanske...?


Det är 63 mil!!!

----------------------

Väldigt tystlåten kille, 20-30 år:
-118xxx, välkommen!
-Ja hej...
-Hejsan
-kan du koppla mig till en linje?
-En kontaktlinje?
-Jaa, en linje för killar
-Gaylinje?
-Jaa, gay
-Heta linjen gay, blir det bra?
-Mmm. Gillar du det själv?
-Nja, jag brukar inte ringa telefonlinjer, kör mer på krogen
-Jaha okej, tack hej.


----------------------

Man runt 40-50 år:
-Ja hej, du kan du kolla om det finns nån porrklubb i norrköping?
-Porrklubb i Norrköping?
-Ja, eller nått. Nått riktigt jävla snuskigt i alla fall!
-Jag ska kika, ett ögonblick.


I bakgrunden försöker han övertala sin kompis att hänga med medan jag letar:
-Jo fan kom igen
-Näe fan, vart ska vi?
Du vi ska in till stan, för vi, vi är snubbar som har snablar som är större än vilka snablar som helst i världen!
-Ja okej då...

----------------------

-118xxx, välkommen
-TJEEEEEEEEEENAAAA, vad heter du?
-Hasse. vad heter du?
-Ursäkta?
-Hasse. vad heter du?
-HASSE!!! *klick*


----------------------

-118xxx, välkommen
-Oj, jag har nog ringt fel, vart har jag kommit?
-Det här är nummerupplysningen
-jaha, jag skulle ju ringa en kompis. vilket nummer har jag slagit nu då?
-118xxx
-Jahaja, men... är det tjejer på det här numret?
-Nej tyvärr, bara jag som jobbar nu
-jaha okej, tack hej
-Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0