Dom är så otroligt otrevliga där på eniro...

-Ja hejsan, Daniel Björkling, Hissingen
-Finns tyvärr inte i registret, han kan ha hemligt nummer
-Ja det har han...


Man är inte allsmäktig för att man kostar 10 spänn i minuten, jag kan varken hitta spärrade nummer eller bryta folks samtal, tyvärr!!

----------------------

Norrlänning som ringt ett par gånger under natten och frågat efter nummer till anstalter och snackat om nån polare som han måste snacka med...

-Ja tjena, de e Roine!
-Tjena igen Roine!
-jag behöver numret till Sörbyanstalten
-Ja, funkade inte det jag gav dig nyss?
-Jovisst, men jag glömde ju skriva ner det. det är ju pinsamt, man borde kunna numret vid det här laget, jag har ju suttit där själv så jag vet ju...


Trevlig kille dock!

----------------------

-118xxx, välkommen
-Ja tjena, är ni typ som eniro?
-En nummerupplysning ja?
-Ja som eniro, fast ni kanske är trevliga?
-Jo det är vi väl...
-Ja vad bra, för dom är så otroligt otrevliga där på eniro...

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi är Inte otrevliga på Eniro... om vi inte har en
Väldigt bra anledning till det.

2008-01-13 @ 04:55:55
URL: http://metrobloggen.se/brus
Postat av: Emelinda

Precis, vi är inte alls otrevliga!!

2008-01-18 @ 18:31:09
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Karin

Hahaha otrevliga varför är vi då den ledande nummerupplysningen men mest nörja kunder? I wonder...

2008-01-19 @ 07:43:01
Postat av: Situation118

hehe, ingen behöver ta illa upp, jag kan vara en jävla bitch ibland jag också. men det är ju så, hittar man det dom söker efter snabbt så är man bäst i världen, hittar man det inte så skickar dom torpeder...

2008-01-27 @ 03:01:20
URL: http://situation118.blogg.se
Postat av: eniro

Haha jag kan tänkta mig en del samtal som ajg bidragit till att folk tycker vi på Eniro är otrevliga. Jag menar vem är inte det på ett sånt här jobb ibland?!

2008-07-02 @ 03:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0