Här spelar vi med öppna kort!

-118xxx, välkommen
-jag vill komma till Politiska parlamentet
-politiska parlamentet?
-Göran Persson
-Menar du riksdagen?
-ja det går nog
-ja, då är det 08...
-koppla mig
-jag kan tyvärr inte koppla ditt abonemang, vill du ha ett sms med numret?
-inga jävla sms
-nä, okej, 08...
-du ska koppla mig
-ja, jag kan som sagt inte koppla ditt abonemang
-inget jävla snack, koppla mig nu, annars har du snart inget jobb kvar
-det har jag säkerligen
-här spelar vi med öppna kort
-ja det gör vi, och jag kan fortfarande inte koppla ditt abonemang
-jamen ge mig nummret då
-ja, 08-7864000
-tack hej
-hej då

Kommentarer
Postat av: Bambi

haha skönaste!
haha inga jävla sms du ska koppla mig!! XDXD

2007-12-16 @ 08:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0