Det ser ut som om kaj har ringt mig...

-118xxx, välkommen
(Lång paus)
-Hallå?
-Hej!
-Hej hej.
(lång paus)
-Hur går det?
-Jo det går bra, själv?
-Det går bra!
(lång paus)
-Vad kan jag hjälpa dig med?
-Det ser ut som om kaj har ringt mig.
-...Jaha?
-Ja.
(lång paus)
-Vill du att jag ska hitta hans nummer?
-NEJ!!
-...ok?
-eller jo...
-Ja vad heter han då?
-Kaj Holm
-Ja, 0xx...
-Jamen håll inte på å fåna dig, koppla!
-Ja, tack hej...


----------------------------------

Jag hoppas att han var jävligt full, annars är det tragiskt...

-118xxx, välkommen
-Jae hej jag heter kim
-Tjena
-Hej, jag vill ha numret till Sofia Larsson
-Ja, vart bor hon?
-I shaballaafrsfzswfa< (brölar nått på skånska)
-ursäkta?
-Sofia Larsson
-Ja men vart bodde hon?
-Sofia Larsson
-Ja, men orten
-Sofia Larsson
-Ja, men jag undrar vilken stad hon bor i
-shaballaafrsfzswfa, i malmö
-Ja det finns 24 st i malmö, vet du adressen?
-näe i shaballaafrsfzswfa
-Ja, men skulle du kunna bokstavera det?
-S-o-f-i-a l-a...
-Nej ORTEN!
-Ja, S-o-f...
-Där hon bor, vilken stad
-Ah, shaballaafrsfzswfa
-Ja, skulle du kunna bokstavera det
-Näe det kan jag inte
-Nä det finns som sagt 24 st Sofia Larsson i malmö
-Jae, men jag vill ha Sofia Larsson
-Ja, och det finns 24 st i malmö
-24 st?
-Ja, just det
-Ja men jag vill ha Sofia Larsson
-Ja, men. det. finns. 24. stycken.
-24 stycken sofia larsson?
-Ja just det
-Jaha, men ta Sofia larsson...

osv osv i över tio minuter (medan min pizza kallnade -.-)

10 minuter senare:
-118xxx, välkommen
-Jae hej jag heter kim
-jaaa
-Jae jag vill ha tag på en sofia larsson
-Ja det försökte du för tio minuter sen också, och det går fortfarande inte.
-Sofia Larsson?
-Ja precis
-Och det funkar fortfarande inte?
-Nej det gör ju inte det
-Nähä *klick*


Ibland vill man bara skrika... -.-

Kommentarer
Postat av: Bambi

haha 24 st. Sofia larsson XD

2007-12-16 @ 08:12:02
Postat av: Sana banana!

HAHAHAHAHA jag skrattade så jag grät hohoho!
Sicken kille :D!

2007-12-30 @ 17:06:51
URL: http://zannaz.blogg.se
Postat av: Julija

hahahah den var riktigt rolig hahahha

2008-01-01 @ 20:16:13
URL: http://julijal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0