Jag åt korv!

118xxx, Välkommen
-Oj, vänta
(tuggar i tio sekunder)
-Jag åt korv!
-Det är sånt som händer...

----------------------

Kille 15-20 låter vemodig och gråtfärdig:
-118xxx, välkommen
-kan du komma och hämta mig nu?
-ursäkta?
-kan du hämta mig nu mamma?
-mamma?
-(plötsligt asglad) nä fy helvete, nu snackar jag med fel person
-ja så kan det gå
-ja fy fan. puss och kram, hej

----------------------

Seriöst, om man ringer och letar efter horor, då är väl kostnaden till nummerupplysningen det minsta man behöver bry sig om?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahhaha jag åt korv =D kommer jag leva på länge!

2008-02-08 @ 14:04:20
URL: http://candis.blogg.se
Postat av: Niclas

LÖNEFÖRHÖJNING säger jag!!

2008-05-10 @ 04:07:32
Postat av: Situation118

Niclas: Kunde inte sagt det bättre själv ;)
(fast lönen är väl iofs det enda som står rätt till här...)

2008-05-29 @ 05:50:49
URL: http://situation118.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0