En riktig arier!

-118xxx, välkommen
-Öeh, ja hej. jag behöver ett taxi till stockholm kurir
-Taxi kurir i stockholm?
-Ja det blir bra!


--------------------------

Man ~40:
-118xxx, välkommen
-Tjena, du Maria xxxsson, känner du nån sån?
-Nej, men det finns 1015 i landet
-Ja men ta den dummaste då
-Jadu, jag ska se om jag kan hitta nån dum...
(person i bakgrunden:) -Nämen fan lägg på nu
-Jamen du, sök i östersund då
-Ja då finns det 8 st i östersund
(person i bakgrunden:) -Hörrö lägg ner nu, lägg på
-(till personen i bakgrunden) amen vafan, jag ska ju bara snacka med henne
(person i bakgrunden:) -Det kommer bara skita sig
-(Jag:) Kanske är bäst att tänka över det till imorgon iaf?
-Jo kanske det, fanns det 8 stycken i stan sa du?
-Japp, det stämmer
-Ja, då kan dom få fortsätta att heta det. hej me'rej
-Hej då


-------------------

-118xxx, välkommen
-Ja tjena, jag vill ha numret till en Susanne Olsson, i *stockholmsförort*. Fast hon har nog hemligt nummer.
-Ja, det finns ingen i registret tyvärr
-Ja men då är det nog hemligt
-Ja, troligtvis
-Men du, ge mig numret till nån brud, vilkensom
-Ja då får du ge mig ett namn
-Hmm, L.. L.. Linda... Berg... Björk... nej, B***sson! Linda B***sson!
-Ja, ska kika
-En riktig arier!
-Jadu, kanske det... 070xxx
-Tack så mycket, hej då
-Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0