Jodå, bara jag får snacka med henne, då ska dolmen in!

-118xxx, välkommen
-Tjeeenis tjenis!
-Hej hej
-Jo du, sodila.. soldia... vafan hettere...
-Solidaritet?
-Ja precis, fan du visste ju!
-Jadå, nattklubb
-Ja vi är lite på pickalurven, så vi undrar om vi kommer in dit, vad är det för adress?
-Det ligger på lästmakargatan 3
-Last?
-Läst...
-Du, vad hetteru?
-Jag?
-Ja du.
-hasse
-Tjena hasse, underbart att ha träffat dig. Ha det bäst, tjingeling bye bye.


----------------------

-118xxx, välkommen
-njööhh
-hallå?
-njöööhh
-Hallå?
-Jag vill ha ett nummer tll kristoffer...
-Kristoffer vad?
-XXXsson
-Ja, vart bor han
-I Pite
-Ja, då finns det ett hem- och ett mobilnummer, Vill du ha båda?
-Jag vill ha numret
-Båda?
-Vad var det för nummer?
-Ja, hemnummret är 0911...
-09011...
-Nej, 0911
-09011
-Nej, noll, nio, ett, ett.
-Aha! 097...
-Nej, noll. nio. ett. ett...
-Ja...
-29
-8...


Osv osv i ca 10 minuter... När jag grundligt gått igenom alla siffrorna i båda nummrena och han upprepat dom korrekt, så läser han upp dom för mig, och dom är helt felaktiga... Suck!

----------------------

-Ja tjeena, nu börjar alkoholen ta över här, men tyck inte illa om mig för det.
-Haha, nej då.
-Jonathan xxx
-Ja han har nummer...
-Vänta ska bara hämta en penna
-Absolut
-E du singel eller
-Nej dessvärre inte
-Aj faan, hur gammal är du då?
-20 e jag
-Jahaja, då är du nog lite för ung för lilla mig... Nä nu börjar jag nästan dra upp mitt livs historia här, vad var numret sa du?...


----------------------

-Tjeena, Gabbahabbah gahhaa (typ) i Lule
-Kan du bokstavera det?
-Nää. jag är INTE i skick att bokstavera nånting just nu
-Okej, kan du ta det en gång till, lite långsammare?
*Han upprepar och jag uppfattar förnamnet xxx, efternamnet var nått i stil med smirnoff*
-Finns ingen xxx med det efternamnet tyvärr
-Jodå, bara jag får snacka med henne, då ska dolmen in!
-Jag kan tyvärr inte hjälpa dig, hon kan ha hemligt nummer
-Aj fan, aja hej.


------------------------

-Ja tjena jag vill ha numret till en Lovisa xxx, i Ängelholm
-Det finns bara en registrerad, och det är i motala, hon kan ha oregistrerat kontantkort.
-Jae, det kan stämma, hon är bara 91a, hehe
-Haha ja då stämmer det kanske
-Men du, det är ni som har den där sloganen mer än bara ett nummer va?
-Det är mycket möjligt
-Jamen vad bra, jo jag vill ha en brud i säng ikväll va, hur gör man?
-Haha, jadu...
-Men liksom, vad säger man?
-En raggningsreplik?
-Ja precis
-Vad tror du om "Dina kläder skulle passa fint bredvid min säng imorgon"?
-Funkar den?!!
-Jadå, absolut.
-Underbart, tack som fan. hej då!

--------------------------

Dagens gästspel.
En kollega fick följande samtal på eftermiddagen.
-Hej, jag vill ha numret till Scandorama
-040, 6 och sex st nollor (040-6000000)
-*drar sig för andan* huh!
-Ursäkta?
-Men, men, det blir ju sexhundratusen!
-Ja om du ser det så så är det sex miljoner
-*Helt chockad* Huh! Vafan, det är dom jävla invandrarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0