Eat shit and i hope them die...

-118xxx, välkommen
-Ja hejsan, ett 070-nummer...
-Ja?
-070-xxxxxxx
-Ett ögonblick...
-Hon heter Katarina yyyson.
-Ja det stämmer...?
-Kan du koppla mig dit?


VARFÖR ringer man nummerupplysning om man kan numret och vet vart det går???

---------------------

Efter att inte ha kunnat leverera ett telefonnummer, antagligen pga att det är hemligt eller oregistrerat...
-Ja då kan du ta å stryka det här samtalet från ditt register.
-Ja det har jag tyvärr ingen möjlighet att göra
-Men det är ju helt sjukt att jag ska betala det här när ni inte kan ge mig vad jag vill ha
-Ja tyvärr går det inte alltid
-Men tycker du att det är rätt?
-Nej, men jag kan tyvärr inte göra nånting åt det, du får ta det med mina chefer
-Ja, men då kan du ju ta å hälsa dina chefer att eat shit and i hope them die
-Det ska jag göra
-Men du själv får ha en underbar kväll i alla fall, hej då
-Tack detsamma, hej då


----------------------

Tjeenare, läget?
-Bara bra, själv då?
-Ja det är skitbra. Du, xxx Rudolfsson
-Rudolfsson?
-Japp, precis som han med röda mulen
-Ja, 070...
-*Med munnen proppfull* vänta jag har hamburgare i munnen!
-Haha, okej
-Sådärja, nu kan jag skriva
-ja, 070xxx...
-Tack så jättemycket, puss på rej
-Puss puss


----------------------

Ung tjej 20-25:
-Ja hejsan, har du nått som heter Food i Sälen?
-Ett ögonblick. Nja det finns inget som heter food, det som komemr upp är Arla Foods, Scan Foods, Tandådalens Fast Food och Van den Berg Foods.
-Ja men ta i sälen
-De är i sälen allihopa
-ta det i sälen
-Ja alla ligger i sälen
-Mm, kan du koppla mig dit?
-Till vilken av dom?
-Ja ta nån bara
-Okej... Van den Berg?
-Ja det blir nog bra
-Okej, tack hej
-Hej då


Nån som bara var hungrig..?

--------------------------

Aprak kille runt 20 år letar efter efterfesten.
-Jag söker mikaela
-Ja
-I Karlskrona
-Vad heter hon i efternamn
-Jag vet inte
-Okej, vet du vilken gata?
-Nä
[...Tio minuters dividerande med sig själv om vilken kinarestaurang som ligger på samma gata. När jag får ur honom vilken och hittar vad gatan heter, så finns det ingen mikaela där...]
-jamen hon har nått mellannamn, sök på det... *Tyst 10 sek*
-Mellannamn? Vaddå?
-ja det vet jag inte...
-Okej, men det finns som sagt ingen Mikaela på den gatan
-Jo mikaela
-Nej
-Joho, mikaela
-Nej
-Nehe, på xxxgatan?
-Nej
-Joho


Så där håller det på samtal efter samtal i sammanlagt drygt en halvtimma, jag vill inte betala hans telefonräkning...

--------------------

Hur kommer det sig att så otroligt många ringer och frågar efter ett nummer, och om det inte finns i vårt register så lägger dom på och två minuter senare ringer deras kompis upp och frågar exakt samma sak? Det är inte direkt så att jag inte ger ut numret för att jävlas... -.-

Kommentarer
Postat av: Alex

Måste bara säga, grymmt bra blogg! Keep up the good work!

2007-10-28 @ 23:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0