Ååååh vad mysig du är, mmmmmmmhh ååhh...

En man ringer kvart i ett. en tjej hörs i bakgrunden.
-Hej jag skulle vilja ha numret till tele2, kan du koppla mig och smsa numret?
-Absolut
-Ååååh vad mysig du är, mmmmmmmhh ååhh *börjar slafsa högljut med tungan och flämta*


--------------------------------

En kille ringer packad mitt på dansgolvet och av vad jag uppfattar genom bruset vill han ha numret till spärrservice för att han har tappat sitt bankomatkort. eftersom det är omöjligt att både höra och göra sig hörd så skriker jag att jag kan smsa numret till honom för det går inte att koppla hans abbonemang eftersom han troligtvis har kontantkort.
-Det gör det visst fan, koppla!
-Nej det går inte
-Jag har inget jävla kontantkort
-Det kan vara så att du har Tre, och det går inte heller för tilllfället
-Min polare säger att det går att koppla tre överallt så gör det nu
-nej det går inte som sagt
-men dra åt helvete jävla fitthelvete *klick*


Jag var omtänksam och smsade istället numret till jourhavande psykolog...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0