Jag söker en kille med stor kuk

50+ i Småland:
-118xxx välkommen
-Ja hej jag söker en kent xxx i xxxryd
-Det finns tyvärr ingen kent registrerad på den orten, kan han tänkas stå skriven på annan ort?
-Nja, pröva yyyryd
-Tyvärr inte där heller
Jahaja, det måste vara för att han är moderat som han inte vågar ha sitt nummer ute, den fega jäveln...


-----------------------------

Två olika nummer ringer upprepat antal gånger och försöker koppla ihop mig med en annan stor nummerupplysning (typ som hassan och pizzeriorna). Synd för dom att den andra upplysningen har kötid hela tiden ;)

-----------------------------

Glad tjej 18-22:
-Ja hejsan jag söker en kille med stor kuk
-Ja, vill du betala för det eller ska jag försöka hitta nån gratis?
-Helst gratis om det går
-Det kan jag nog få fram, men jag är inte säker på om jag kan hitta ett telefonnummer. ett ögonblick
-Tack
-Nja, jag får tyvärr inte upp några nummer
-Jaha, vad synd. Men har du det då?
-pja, över medel iaf...
-Jaha men du har inte lust att komma över då?
-Nej tyvärr jag jobbar
-Jaha, men du kan inte ta en kort paus då?
-Nej tyvärr, och jag tror inte att min flickvän skulle gilla det
-Ah vad synd, men tack iaf
-Varsågod, lycka till iaf
-Tack hej
-Hej


Och i efterhand inser man hur dum man är som inte gett numret till nån kompis. Vad har man annars vänner till, som nalle puh sa...

--------------------------

Jag blir ledsen i själen när folk ringer och ska vara roliga, men totalt schablar bort poängen...

-118xxx, välkommen
-ja hej jag heter Anna Maria blablabla
-Ja hej.
-Jag hihiihi jobbar på swedbank hihi
-Jahaa??
-jo wahahahhaahihiihhohohohoohaaaaaa *klick*


Edit: (Inte för att poängen var rolig, men jag fick driva tillbaka med nån iaf)
Samtal 2:
-118xxx, välkommen
-ja hej det var Anna Maria blablabla igen, ursäkta förut, jag får lite skrattanfall ibland
-Ingen fara
-Ja, jo jag jobbar på SE-banken (lol byta bank, kör på säker kort istället!) och det är så att jag hade sexuellt umgänge på kontoret för ett tag sen och då fick jag kondylom hahahahahaha (ha-ha).
-Usch då, det var ju mindre lyckat
-Ja men visst var det
-Speciellt eftersom du jobbade på swedbank nyss...
-Haha jaha, oj då
-Men du kan få numret till nån kondylomlinje om du vill?
-Ja tack jättegärna
-Ja då är det vårdguiden (rabblar upp numret)
-Tack, men du, du har inget på aids då?
-Verkar vara farliga fester där på banken
-Ja det är ju det
-Ja men då rekomenderar jag aidsjouren
-okej, jättebra (jag ger henne numret) Men ni har fortfarande inget för cpskadade? (hon hade ringt tidigare men då hade jag tagit det seriöst)
-nej tyvärr
-Ja men det är ju jättekonstigt
-Ja, det tycker jag också, jag ska kika på det.
-Jättebra, men ha det bra och tack
-Detsamma, glöm inte gummit
-Hej då
-Hej då


---------------------------

-118xxx, välkommen
-Ja hej, ryckepungsvägen 1, eller vad säger jag, mekonomen i sundbyberg
-Sundbyberg?
-Ja precis
-Suck, ja okej (slår på hans nummer, får fram hemadressen) xxxvägen 4
-Vah? neej? var det sumpan? nej? vad var det?
-Falun
-Ja just det falun!!
-Du vet att det är bra att åtminstone veta orten om man ska busringa om mekonomen va?
-Ja jo.
-Blir du gladare om jag säger ryckepungsvägen 1?
-Jaaaa, gör det!!
-Ryckepungsvägen 1
-Jaaa, taaaack!!!! ha det bra, hej då!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, ja det där känner man igen.
-Jag vill ja adressen till Mekonomen i Skövde.
-Ja då var det Norregårdsv 1.
- Va?? Nej?
Haha. Lyckad busringning:D
Vågar du säga vilken nummerupplysning du jobbar på?:D

2007-12-30 @ 14:18:07
URL: http://slide.blogg.se
Postat av: Ida

Hahaha, jo den känner man igen.

-Jag vill ha adressen till Mekonomen i ...Skövde!
-Jaha då har vi ----gatan 1.
- Vafan??! Jaja hejdå.

Lyckade busringningar haha...:D
Vågar du berätta vilken nummerupplysning du jobbar på?:)

2007-12-30 @ 19:49:37
URL: http://slide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0