Ja jag vet vart fan hon bor jag har just gjort inbrott där...

-118xxx välkommen
-Ja tjena, du Anne-marie xxx i uttran
-Ja ett ögonblick
-Uttran det ligger i tumba
-Ja, jag har hittat henne...
-Ja bra, vad är hon för en?
-Hon bor på xxxgatan x...
-Ja jag vet vart fan hon bor jag har just gjort inbrott där, jag undrar vem hon är
-Ehm, jaa. hon fyller år xx juni...
-Ja men du ser inte vad hon jobbar med eller så?
-Nä...
-Fan alltså, inget mer?
-Nä jag kan tyvärr inte se mer på henne
-Ajfan, ja men hej då
-Tack hej.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fan uppdatera oftare då!
det här är den roligaste bloggen av alla ju :)
första gången jag läste den skratta jag så jag hade träningsvärk i magen efter.
Jätte rolig blogg verkligen!

2008-02-27 @ 22:57:45
URL: http://mammiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0