Då är det jag som sitter här med byxorna i arslet

-118xxx, välkommen
-Ja hejsan, nu måste du hjälpa mig, annars får jag stora problem
-jasså?
-Inte du, du sitter säkert, men jag får stora problem.
-Jag ska se vad jag kan göra
-Jag pratade med en som var speciell!
-speciell?
-Ja speciell
-jaha...?
-ja och nu vet jag inte hur jag ska få tag i henne
-okej...?
-ja hon var speciell.
-jaha...?
-Så nu måste du hjälpa mig, kan du hitta vem hon var?
-Nej tyvärr, det kan inte jag hjälpa dig med.
-men du måste hjälpa mig med det.
-Jag kan tyvärr inte.
-Då är det jag som sitter här med byxorna i arslet. Hon var speciell förstår du...
-Jaa...
-Så du menar att du inte kan hjälpa mig att få tag på henne?
-Nej tyvärr.
-polisen då? kan inte dom hjälpa mig?
-Ja det kanske dom kan, ska jag koppla dig dit?
-Ja tack gör det!
-Okej, tack hej!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Man får ju inte koppla till polisen? :)

2008-06-05 @ 22:15:56
Postat av: Situation118

Aldrig hört? varför då?

2008-06-07 @ 17:38:43
URL: http://situation118.blogg.se/
Postat av: Eson

För att det är en centralväxel och då kommer dom kanske inte till rätt region eller vad man säger...

2008-06-11 @ 18:21:00
Postat av: Situation118

okej. men så länge jag inte får andra direktiv så kopplar jag.

2008-06-19 @ 02:13:06
URL: http://situation118.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0