Jag försöker få tag på min son, han sitter på heta linjen...

-118xxx, välkommen
-Ja hejsan, du kanske kan hjälpa mig. jag försöker få tag på min son, han sitter på heta linjen. å jag försöker ringa honom men jag vet att han sitter på heta linjen, så vad är numret dit så jag kan ringa och säga till honom?
-...Till heta linjen?
-Ja precis, tror det ska sluta på 6, jag slog det själv förut.
-Ja det finns flera nummer till heta linjen, men ingen som slutar på 6 tyvärr.
-Ingen med 60, 600 eller nånting?
-Ja, Heta linjen gay...
-Nej nej, inte gay, han ringer tjejer.
-Ja okej, men då är det nog vanliga numret.
-Bra koppla mig dit och skicka, tack hej.
-Tack hej.

Årets bortförklaring...

----------------------------------------

-118xxx, välkommen.
-Ja hej har jag kommit till eniro?
-Nej, men till en nummerupplysning.
-Jaha, vad synd. då får jag prova igen då, tack hej.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Burn!

2008-07-02 @ 13:26:47
URL: http://sannahelena.blogg.se/
Postat av: BAZE

Hahaha.... Tror att dom har trogna kunder skrattar

2008-07-20 @ 15:09:21
URL: http://www.metrobloggen.se/baze

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0